sobota, 13 kwietnia 2013

jeszcze raz - Maison Martin Margiela - wnętrza

Ci, którzy dłużej mnie znają lub Ci, którzy czytali moje wpisy na poprzednim blogu wiedzą, że jednym z moich ulubinych projektantów jest Martin Margiela.
Wszystkie jego projekty, zarowno te ubraniowe, jak i wzornictwo oraz wnętrza doskonale wpisują się w moją estetykę, dlatego też nie mogłam się oprzeć, żeby zaprezentować Wam najnowszy concept store Martina Margieli. Powstał w Japonii prezentując damską część wiosenno-letniej kolekcji - Maison Martin Margiela.
Marzy mi się, żeby na polskiej mapie sklepów zagościły niebanalne, wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju miejsa-sklepy.









via 


29 komentarzy:

  1. niesamowity ! oj też bardzo bym chciała żeby i u nas były takie butiki , robienie tam zakupów czy choćby samo buszowanie w wieszakach byłoby dziką rozkoszą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. powinny być też dla samego urozmaicenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się... Nie wspomnę od ilu lat :)
    jakoś jednak wciąż mi się zdaje, że jesteśmy "bojni"

    p.s. dopiero teraz zauważyłam TWA - jakże mi blisko hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wnętrza ,niby wiele się dzieje w takim sklepie ale ciągle jest spójny i przejrzysty ,rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, czy Margiela ma duzo klientow. Tak sie po prostu zastanawiam, czy jego butiki oniesmielaja ludzi? Czy wrecz przeciwnie - jest duzo klientow/gapiow...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ma dużo klientów i wielbicieli na całym świecie. Sklep, który tu pokazałam znajduje się w Japonii i myślę, że akurat tam nie onieśmiela :)
      Ja znam sklepy MMM z europejskich miast, są raczej małe i bardzo kameralne.

      Usuń
  6. Niesamowite miejsce, chodząc po takim sklepie można przepaść na kilka godzin i podziwiać. Bardzo podoba mi się, że każdy detal jest przemyślany a jednocześnie całość jest niewymuszona, lekka. Pozdrawiam Izo, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. to miejsce jest fantastyczne! wydaje się żyć własnym życiem ;) przed polskimi sklepami jeszcze długa droga, ale kto wie?
    przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i oryginalne wnętrze. Szkoda, że u nas takich nie ma. Ale może się jeszcze pojawią i będzie można cieszyć nimi oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Margiela zupełnie nie jest w moim stylu, ale ten concept store jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny genialny genialny - właśnie - przydałyby sie w Polsce takie miejsca by sama wyprawa do sklepu nie byla tylko zakpuami ale takze odwiedzinami galerii

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że takie sklepy pojawią się w Polsce w momencie, kiedy większą ilość ludzi będzie w stanie pozwolić sobie na ubrania od projektantów. Jak na razie chyba nie ma jeszcze na to szans :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite wnętrza!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wowo to wszystko robi ogromne wrażenie :) niesamowita estetyka.
    Oj tak ślub się szykuje już w tym roku w Lipcu^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo tak !..robi wrażenie..samo przebywanie w takim miejscu już jest przyjemnością..zauważam zmiany na blogu..jest bardzo czytelnie..:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. zmiany nastąpiły bardzo, ale to bardzo spontanicznie i zastanawiam się czy teraz blog jest przejrzysty i czy łatwo się poruszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie lubię tego szablonu, gdyż utrudnia poruszanie się po blogu :)

      Usuń
    2. to taki eksperyment.
      Zobaczymy. Też mam wątpliwości :)
      Z przyjaciółką majstowałyśmy w blogerze i wyszło :)
      Może wrócę do poprzedniej wersji.

      Usuń
    3. Mnie sie ta wersja bardzo podoba. Zastanawiałam sie nad zastosowaniem, ale ostatecznie powstrzymało mnie brak możliwosci przeglądania zdjęc w formie przewijalnej galerii. Zobacz teraz, otwiera sie pojedyncze zdjęcie w powiększeniu, a nie cała galeria postu, jak w wersji tradycyjnej. Poza tym fajnie bardzo.

      Usuń
    4. Wygląda bardzo profesjonalnie, miniatury postów świetnie się prezentują, ale zgodzę się z Dawidem, że nieco trudno się połapać - ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia!

      Buziaki dla rozchichranych :-)))

      Usuń
    5. hahahaha ależ tutaj się podziało ;-)
      okoliczności w jakich zaszły te zmiany jeszcze teraz wywołują u mnie uśmiech ,,od ucha do ucha"...
      a w piątek kolejne spotkanie aż strach pomyśleć co przyniesie hihihi
      zgadzam się z Martusią, że wygląda profesjonalnie :-)

      Usuń
  16. coś niesamowitego
    posadzka w połączeniu z sufitem, tworzą niezwykły efekt

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite miejsce.. godzinami mogłabyw w takim siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello darling!!
    Have to say that your blog is so original and a good inspiration, I really like your last post :)
    Come to my blog and give your opinion, i really appreciate it:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooojej, rewelacyjne wnętrza sklepów! mogłabym spędzać tam na zakupach całe dnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniały VM, cudowne ubrania, piękny sklep :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. nietypowe ale ładne tak jak jego kolekcje ; ))
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń